MIÉRT A STRUKTÚRA COOP?
ONLINE KAPCSOLATTARTÁS
Kényelmesen és időtakarékos online kapcsolattartást biztosítunk egyedi fejlesztésű rendszerben
ügyfélre szabott könyvelés
Fontosnak tartjuk a költségoptimalizálást, megtaláljuk legmegfelelőbb alternatívákat
BÉRSZÁMFEJTÉS
Komplex bérszámfejtés szolgáltatásunkban (TB ügyintézés) figyelembe vesszük a legkedvezőbb megoldást
kimutatások és beszámolók
Naprakész beszámolók és kimutatások ügyfélre szabottan, hibátlanul, határidőre
Kiemelt figyelem
Felkészült munkatársaink folyamatosan odafigyelnek a részletekre és értesítik felmerülő költségekről és feladatokról
PAPÍRMENTES
KÖNYVELÉS
Átlátható digitális felületet biztosítunk a számlák, banki és könyvelési dokumentumok adminisztrációjához
KÉPVISELET
Levesszük válláról a hivatalos ügyek intézésének terhét, valamint vállaljuk a hivatalos szervek előtti képviseletet is
DISZKRÉCIÓ ÉS TITOKTARTÁS
Minden munkatársunk teljes diszkréció és titoktartás kötelezi
ADÓTANÁCSADÁS
Javaslatokat teszünk adókedvezményekre, felhívjuk a figyelmet a költségspóroló tételekre (pl. bankköltség)
TESTRESZABOTT ÁRAK
Árainkat rugalmasan határozzuk meg az ügyfelekhez kapcsolódó feladatokra szabottan
teljeskörű szolgáltatások könyvelés, bérszámfejtés és adótanácsadás területén Több, mint 30 év tapasztalattal
21 mérlegképes könyvelő, 6 TB szakértő, 5 adótanácsadó
6 IFRS (International Financial Reporting Standards) képesítéssel rendelkező könyvelő
PARTNEREINK
KÖNYVVIZSGÁLAT
Az IFRS minősítéssel is rendelkező Audit-Coop Kft. sokéves tapasztalattal segíti könyvvizsgálattal kapcsolatos kérdésekben.
Forduljon hozzájuk bizalommal:
info@audit-coop.hu
KÖNYVELŐ ÉS SZÁMLÁZÓ PROGRAM
Könyvelőink és ügyfeleink több, mint 9 éve használják a NetAccounting online és automatizált könyvelő és számlázó programját, melyek fejlesztése a felhasználók visszajelzéseit folyamatosan figyelembe véve, velük szorosan együttműködve készült. Így minden felmerülő igényre azonnal reagálva a programok követi a trendeket és aktualitásokat.
FELSZÁMOLÁS
Forduljon bizalommal partnerünk az
A + P Módszer Kft-hez, akik cégek végelszámolással, felszámolással, csődeljárással és vagyonrendezéssel kapcsolatos feladatait látja el.
TÖRTÉNETÜNK
Cégünk eredetileg egy fős vállalkozásból indult, majd az ügyfélkör növekedésével és a növekvő piaci igényekkel együtt változott az elmúlt több mint 30 évben.
A munkával töltött évek lehetővé tették, hogy azokat a kollégákat, akik ma a céget vezetik, már a vállalat nevelje ki, így biztosítva azt, hogy teljes mértékben a cég filozófiáját és munkamódszereit alkalmazzák a mindennapokban.
Felkészült szakembereinket a legszigorúbb rostákon keresztül választjuk ki. Irodánk tökéletes működését a munkatársaink szakértelme és precíz hozzáállása mellett a munkafolyamatokban alkalmazott többszörös kontroll segíti az egyes hivatalos ügyek átadás-átvételétől kezdve egészen a rendszeres jelentések leadásáig. Bejáratott munkamechanizmusunkkal kiszűrjük a hibalehetőségeket, ezzel biztosítjuk a lehető legpontosabb munkavégzést.
Amellett, hogy folyamatosan fejlődő és növekvő vállalkozás vagyunk, fontosnak tartjuk a közvetlen kapcsolattartást, ezért regisztrált könyvelőink bármikor ügyfeleink rendelkezésére állnak. Irodánk minden munkatársát teljes diszkréció és titoktartás kötelezi, így a ránk bízott adatok a legnagyobb biztonsággal kezeljük.
Cégünk 2018-ban jogosult lett az európai szinten is elismert Dun & Bradstreet (korábban Bisnode) Tanúsítványra, mely a cégek pénzügyi stabilitását és hitelképességét minősíti. 2023-ban pedig kiérdemelte a Bisnode „AAA” tanúsítványt, mely azt jelzi, hogy velünk történő üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony.
Vállalkozásunk nagy figyelmet fordít arra, hogy a technológiai fejlődéssel saját informatikai állományát is naprakészen tartsa. Hazai és nemzetközi standardokon alapuló egyedi igényeinkre fejlesztett online és automatizált könyvelő és számlázó szoftver biztosítja a professzionális munkavégzést és ügyfeleink elégedettségét.
Bízunk benne, hogy bemutatkozásunk elnyeri a bizalmát
és hamarosan Önt is elégedett ügyfeleink között köszönthetjük!
CSAPATUNK
Nagy hangsúlyt fektetünk a csapatmunkára, a feldolgozandó anyagok több kollégánk által is ellenőrzésre kerül, ezáltal minimálisra csökkentve a könyvelésben esetlegesen előforduló hibákat.
POTÓ MÁRTA
Vezérigazgató
IFRS vállalkozási mérlegképes könyvelő, Adótanácsadó,
TB szakügyintéző
„Ha fontos neked a célod, akkor megoldást találsz. Ha nem, akkor kifogást.”
CSATÓ BÉLA
Divízió vezető
Vállalkozási mérlegképes könyvelő
„Törekedj 110%-ra, mert ha nem sikerül is 100%-ot teljesítettél.”
GÁL BENCE
Divízió vezető
IFRS vállalkozási mérlegképes könyvelő
„Ne azt kívánd, hogy minden könnyen menjen. Kívánd azt, hogy legyen erőd legyőzni a nehézségeket.”
SÍVÓ TAMÁS
Vezető könyvelő
IRFS vállalkozási mérlegképes könyvelő
„Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja.”
SZALÓKNÉ ILLÉS HENRIETTA
Vezető könyvelő
Vállalkozási mérlegképes könyvelő, TB ügyintéző
„Nem az az erős, aki nem esik el, hanem az, aki mindig fel tud állni.”
Tanácsadó
Vállalkozási mérlegképes könyvelő
EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK
T. LEFORT VIKTÓRIA Könyvvizsgáló
Audit Coop Kft.
TERDIK DÁVID
IT vezető
Netaccount Plus Kft.
TERDIK TIBOR
Felszámoló biztos
A + P Módszer Kft.
Kapcsolat
H-1119 Budapest,
Fehérvári út 85. C. ép. 4. em
Telefon: +36 1 365 17 45
E-mail: iroda@struktura-coop.hu
Ügyfélfogadás
Hétfő – 8:00-16:00
Kedd – 8:00-16:00
Szerda – 8:00-16:00
Csütörtök – 8:00-16:00
Péntek – zárva
(péntekenként az iratanyag leadás is szünetel)