A STRUKTÚRA-COOPRÓL

Miért a  Struktúra-Coop?

  • mindig szem előtt tartjuk a költségoptimalizálás maximális lehetőségeit
  • regisztrált könyvelőink bármikor ügyfeleink rendelkezésére állnak
  • bejáratott munkamechanizmusunkkal kiszűrjük a hibalehetőségeket
  • az ügyfélre szabottan küldjük beszámolóinkat akár havi rendszerességgel
  • folyamatosan ellenőrizzük ügyfeleink költségeit és esetleges feladataikról (fizetés, adatszolgáltatás, bevallás) időben értesítjük őket
  • külön kérésre munkatársunk hivatalos ügyek intézésének terhét leveszi ügyfeleink válláról
  • megtaláljuk partnereink számára a legoptimálisabb alternatívákat pénzügyeik rendszerezéséhez
  • igény esetén több lehetőséget is kínálunk partnereinknek, akár közösen is megvitatjuk velük az optimalizációs lehetőségeket
  • nem hagyjuk magukra ügyfeleinket, vállaljuk hivatalos szervek előtt is képviseletüket
  • rugalmasan határozzuk meg árainkat a cégekre és a hozzájuk kapcsolódó feladatokra szabottan
  • irodánk minden munkatársát teljes diszkréció és titoktartás kötelezi

Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkező vállalkozásunk, a Struktúra-Coop Zrt. teljes körű segítséget kínál ügyfeleinknek a könyvelés, bérszámfejtés, valamint az adótanácsadás területén. Szolgáltatásaink kitűnő minőségét elégedett partnereink és folyamatosan bővülő ügyfélkörünk bizonyítja. Ügyfeleink száma jelenleg meghaladja a félezret és havonta több mint 3000 ember bérszámfejtését készítjük el.

Az eredetileg egy fős vállalkozásból indult, majd Zrt.-vé alakult Struktúra-Coop az ügyfélkör növekedésével és a növekvő piaci igényekkel együtt változott az elmúlt több mint 25 évben. A munkával töltött évek lehetővé tették, hogy azokat a kollégákat, akik ma a céget vezetik, már a vállalat nevelje ki, így biztosítva azt, hogy teljes mértékben a cég filozófiáját és munkamódszereit alkalmazzák a mindennapokban.

Felkészült szakembereinket a legszigorúbb rostákon keresztül választjuk ki. Irodánk tökéletes működését a munkatársaink szakértelme és precíz hozzáállása mellett a munkafolyamatokban alkalmazott többszörös kontroll segíti az egyes hivatalos ügyek átadás-átvételétől kezdve egészen a rendszeres jelentések leadásáig. Bejáratott munkamechanizmusunkkal kiszűrjük a hibalehetőségeket, ezzel biztosítjuk a lehető legpontosabb munkavégzést.

Amellett, hogy folyamatosan fejlődő és növekvő vállalkozás vagyunk, fontosnak tartjuk a közvetlen kapcsolattartást, ezért regisztrált könyvelőink bármikor ügyfeleink rendelkezésére állnak. Irodánk minden munkatársát teljes diszkréció és titoktartás kötelezi, így a ránk bízott adatok a legnagyobb biztonsággal kezeljük.

27 könyvelőnk, ebből 21 mérlegképes könyvelő, 6 IFRS (International Financial Reporting Standards) képesítéssel is rendelkező könyvelő, illetve 6 TB szakértőnk és 5 adótanácsadónk biztosítja a pénzügyi szakértelmet vállalatunknál. A hosszú évek tapasztalatára alapozva mindig szem előtt tartjuk az adóoptimalizálás maximális lehetőségeit, ügyfeleink preferenciáit követve.

Cégünk 3 évvel ezelőtt jogosult lett az európai szinten is elismert  Bisnode “A” Tanúsítványra, mely a cégek pénzügyi stabilitását és hitelképességét minősíti. Egy évvel később kiérdemelte a Bisnode „AA” tanúsítványt, amelyre a magyarországi vállalatok csupán 1,75 %-a jogosult. A Bisnode minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul, mely alapján cégünkkel való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata nagyon alacsony.

Vállalkozásunk nagy figyelmet fordít arra, hogy a technológiai fejlődéssel saját informatikai állományát is naprakészen tartsa. Saját fejlesztésű, hazai és nemzetközi standardokon alapuló könyvelő szoftverünk biztosítja a professzionális munkavégzést és ügyfeleink elégedettségét.

Partnerünk a szintén IFRS minősítéssel is rendelkező Audit-Coop Kft., amely sokéves tapasztalattal segíti ügyfeleit könyvvizsgálattal kapcsolatos kérdésekben.

Bízunk benne, hogy bemutatkozásunk elnyeri a bizalmát, és hamarosan Önt is elégedett ügyfeleink között köszönthetjük!