STRUKTÚRA COOP BLOG

Mitől lesz egy cég bérszámfejtése sikeres?

A bérszámfejtés a legtöbb cég életében egy bonyolult kérdés.

Szakértő csapatunk összeszedte azokat a fontos dolgokat, amelyekkel minden cég egyszerűsíteni tudja a bérekkel kapcsolatos adminisztrációját és még költségeit is.

Kerülje el a felesleges kiadásokat, szervezze ki a bérszámfejtését!
Nem kell saját bérszámfejtőt alkalmazni, drága programokat venni, hiszen egy szakértő bérszámfejtéssel foglalkozó könyvelőiroda leveszi a válláról ezeket a terheket.
 
Figyeljen oda, hogy a választott bérszámfejtő iroda ne csak elintézze a kötelező adminisztratív feladatokat, hanem cégre szabott tanácsaival hatékonyabbá tegye vállalatát.
pl: ha a bérszámfjető felhívja a figyelmed, hogy munkaidő nyilvántartást kell vezetni és azt jól látható helyre ki is kell függeszteni, akkor érdemes elgondolkozni rajta, hogy meg is kell csinálni, mert ez az egyik legkönnyebb büntetési tétel egy ellenőrzés során. Látta-e a kiérkező munkaügyi ellenőr vagy sem, hogy ki van függesztve és az adott területen éppen dolgozó kollégák beírták-e jelenlétüket, vagy sem.
 
Biztosítsa munkavállalói elégedettségét!
Tudta, hogy ha munkavállalói bérrel kapcsolatos dolgai pontosan és alaposan vannak intézve az elégedett dolgozókhoz vezet, ami nagyban hozzájárul a cég sikerihez is?
Időben megkapott fizetés, átlátható munkaügyi dokumentáció felesleges papírmunka nélkül – ezek mind olyan dolgok, amiket a munkavállalók meg szoktak említeni amikor arról kérdezik őket, hogy mitől jó egy munkáltató.

Amennyiben kérdése merült fel vagy érdekli, hogy hogyan tudná cége bérszámfejtését optimalizálni forduljon a Struktúra Coop szakértő csapatához.

www.stuktura-coop.hu/berszamfejtes